woensdag 4 juli 2012

Vakantie!

Wauw, niet te geloven...
Mijn eerste jaar kleuteronderwijs is al achter de rug. Alles is zo snel gegaan! Ik weet nog heel goed hoe de eerste echte lesdag verliep. Zoeken naar het juiste lokaal en verdwalen... stages, schooltaken, knutselen, plezier maken, veel bijleren, ... tot het bekijken van de resultaten, thuis en alleen achter je computer.
Ik ben zo blij met wat ik heb geleerd dit jaar! Ik besef meer dan ooit dat dit is wat ik later wil doen, juf zijn voor de kindjes. Ik kijk al uit naar volgend jaar, maar eerst ga ik met volle teugen genieten van mijn vakantie.
http://2.bp.blogspot.com/-0x2FIflG4U0/T-G7HDc3grI/AAAAAAAADAQ/n4nPTuaXEys/s1600/vakantie1_1.jpg
Fijne vakantie allemaal :)

1 reacties:

© juf Laura Jonckheere 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis