maandag 7 oktober 2013

Voorleesproject: de verhalenverteller

Het voorleesproject "de verhalenverteller" bestaat al sinds 2005. Omdat ik nu in mijn laatste jaar zit, kan ik hier ook eindelijk aan deelnemen. Binnen dit project gaan studenten, gaan voorlezen bij kansarme gezinnen die geen voorleestraditie hebben. Op die manier komen ze in contact met boeken.

Ik maakte vandaag voor het eerst kennis met mijn gezin en ben dolblij! Het gezin is afkomstig uit Sri Lanka en bevat 5 kinderen. 2 kinderen vallen voor mij binnen dit project. Ik maakte kennis met hen, vroeg wat hun interesses zijn, welke spelletjes ze leuk vinden, ...
Ze konden echt allemaal al heel goed Nederlands en communiceren onderling was geen probleem. Ik ga 8 keer één uurtje gaan voorlezen bij dit gezin!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

© juf Laura Jonckheere 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis