zaterdag 15 februari 2014

Bachelorproef - Muzisch met media

Semester 6, het allerlaatste semester van mijn opleiding Kleuteronderwijs is begonnen. Niet te geloven dat ik al zover zit. De voorbije 3 jaar zijn alleszins voorbij gevlogen.
Nu is het laatste hoofdstuk begonnen, de bachelorproef.
Ik koos ervoor om mijn bachelorproef te doen over het thema 'Muzisch met media'. Voor mij deels onbekend, maar toch aantrekkelijk! Een uitdaging durf ik wel aan.

De eerste stap binnen de bachelorproef is om een uitgebreide literatuurstudie te houden. Daar ben ik nu vollop me bezig. Daarna ben ik, samen met mijn duo partner, begonnen aan onze scriptie. Dit is een theoretisch gedeelte waarbij we de verschillende aspecten van Media en Muzisch werken bespreken. Beiden lijken ver van elkaar te liggen, maar hebben onderling heel wat samenhang.

Wij gaan ons toespitsen op de iPad en hier muzisch mee aan de slag gaan! Spannend hoe dit semester zal lopen en waar we zullen eindigen met ons idee!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

© juf Laura Jonckheere 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis